וילת אירוח Guest Villa

 אמנם, המונח "דירה בשירות" או "מעון בשירות" אינו מוכר יחסית מחוץ למגזרי רילוקיישן ארגוניים ונסיעות עסקיות. הם זמינים זה מכבר באתרי הזמנות מקוונות, אך אינם ממוקמים בדרך כלל בקטגוריה נפרדת. במקום זאת, הם מקובצים יחד עם מקומות לינה רגילים בבתי מלון אך מתויגים כ"דירה". ייתכן שתמצא גם וריאציה של דירות שירות תחת כותרות/תוויות כגון:

 מדובר בדירות עצמאיות בתוך בנייני מגורים, אך עם צוות מסור במקום או בכוננות. המפעילים עשויים לארגן לפגוש את האורחים עם ההגעה או לספק כניסה ללא מפתח באמצעות טכנולוגיית תקשורת בשדה קרוב (NFC) או אפליקציית סמארטפון. דירות שירות אלה נמצאות בדרך כלל בבניין ייעודי ומציעות שירותים כמו מלון ודלפק קבלה או קונסיירז' הפועלים 24 שעות ביממה. הם עשויים לבוא עם שירותים נוספים, כגון חדר כושר או טרקלין. מבט מבחוץ סינגפור דירות הסבר על המשיכה של דירות שירות בתקציב נמוך מלבד הנוחות, חיסכון בעלויות הוא גורם חשוב מאחורי המשיכה של דירות שירות. הם חסכוניים במיוחד עבור שהיות ארוכות יותר, עובדים הנוסעים בצוותים או עובדים שמביאים איתם את משפחתם לסינגפור, מה שמאפשר חיסכון בשירות חדרים או ארוחות בחוץ ומספקים בידור בתוך הבית.

 יתר על כן, דירת שירות הממוקמת באזור מגורים מאפשרת לאורחים לחיות כמו מקומיים - חווית טיול שאי אפשר לשים עליה מחיר. בין אם אתה מנהל רילוקיישן ארגוני, מנהל נסיעות עסקים או גולה שעובר לסינגפור, אתה יכול לצפות לשירותים ולמאפיינים הבאים מדירת שירות: מטבחון או מטבח מאובזר במלואו, עם מדיח כלים ומכונת כביסה/מייבש בדירות שירות יש בדרך כלל הרבה מקום, עם חדר שינה נפרד אחד או יותר. ביחידות סטודיו, בדירת שירות יהיו חלקים ספציפיים לשינה, בישול ועבודה במשרד ביתי. סלון/אזור שירותים ואמבטיה כספת טלוויזיה (אחת או יותר), טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי ועוד טכנולוגיות מודרניות בחדר כגון כניסה ללא מפתח כל השירותים הבסיסיים (כלומר מים וחשמל) שירות משק בית שבועי. ניתן לארגן שירותי משק בית תכופים יותר על פי בקשה קרש גיהוץ או ספינת קיטור קו סיוע 24 שעות ביממה למנהלי משאבי אנוש המתכננים את אסטרטגיית ניידות העובדים של הצוות שלהם, חיפוש אחר דירת שירות בסינגפור מאפשר לנוסעים ארגוניים ליהנות מהשהייה שלהם עם כמה שפחות טרחה. יש מגוון רחב של דירות שירות בעיר-מדינה, חלקן מספקות שירותי פרימיום ויוקרתיים, ואחרות בצד הזול יותר של הדברים.

  יתרונות וחסרונות של דירות שירות, בתי מלון, השכרת דירות ואירוח ביתי לטווח קצר כמובן, אתה בטח חושב שהשירותים שמספקת דירת שירות גורמים לזה להישמע כמו כל מלון. עם זאת, לדירות שירות יש למעשה מספר תכונות חשובות שהופכות אותן לייחודיות. דירות שירות בסלון סינגפור היתרונות של דירות שירות אולי היתרון הגדול ביותר של דירות שירות על פני מלונות הוא הזמינות של מטבח פרטי מאובזר במלואו, או, לכל הפחות, מטבחון. עצם היכולת לבשל את האוכל שלהם יכול לעשות עולם של הבדל עבור גולים בסינגפור לעבודה, ולגרום להם להרגיש שיש להם בית הרחק מהבית. עבור בשלנים ביתיים נלהבים, זה אומר גם להיות מסוגל להכין את הארוחות שהם רוצים, מתי שהם רוצים.

וילת אירוח

 כמובן, היכולת לבשל את האוכל שלך מתורגמת גם למאות דולרים שנחסכים מדי חודש בחשבון האוכל שלך בהשוואה לסעודה בחוץ או להזמין שירות חדרים כל הזמן. פרטיות היא גורם נוסף שיכול להוות משיכה רבת עוצמה לדירות שירות. בניגוד לבתי מלון שבהם הייתם מקבלים ביקורים יומיים לצורך ניקיון, רוב הדירות בשירות כוללות שירות משק בית שבועי. זה עוזר לאורחים להרגיש יותר בנוח עם פחות חדירות. אם אתם מעדיפים ניקיון תכופים יותר, ניתן לארגן עוזרת בית קבועה שתבקר בדירה שלכם, על מנת לוודא שיש לכם מישהו שתוכלו להכיר בביתכם הזמני. אתה יכול אפילו לבקש כלי ניקוי אם אתה רוצה לעשות ניקוי משלך. תכונות ושירותים נוספים שנמצאים בדירות שירות אך בדרך כלל לא בבתי מלון כוללים מכונת כביסה/מייבש, המאפשר לאורחים לחסוך כסף על כביסה. דירת שירות יכולה גם לארגן שירותי כביסה מיוחדים כמו ניקוי יבש.

  בנוסף, דירות שירות נוטות לקבל יותר שטח קומה מאשר בתי מלון. דירת חדר שינה טיפוסית יכולה להיות פי שניים

  גודל של חדר במלון, הכולל אזור מגורים, אזור שינה, פינות נפרדות לבישול ולהירגעות, מקום ארונות נדיב וציוד למכונת כביסה ומייבש. כל אלה נותנים לנוסעים עסקיים והחברות שלהם מקבלים יותר תמורה לכסף. עלות היא גורם חשוב נוסף שהופך דירות שירות לאטרקטיביות יותר מאשר בתי מלון. בשהות ארוכת טווח (30 יום ומעלה), מחיר השכירות של דירת שירות בדרך כלל זול יותר ממלון. ככל שהשהות שלך ארוכה יותר, כך המחירים הופכים זולים יותר, בשל מספר גורמים, כולל: שירות משק בית פחות תכוף בהשוואה למלון לרוב הדירות בשירות אין מסעדה מלונות חייבים לכלול את עלות ארוחת הבוקר בתעריף היומי שלהם, ומכאן העלות הגבוהה יותר בדירות שירות נוטות להצטייד בצוות קטן יותר מאשר בבתי מלון. אירוח לטווח ארוך מאפשר לדירת השירות לחסוך במיסים, שיורדים באחוז משמעותי לאחר מספר מסוים של לילות נוסעים עסקיים עצמם, במיוחד אלה במשימות ארוכות טווח. , נמשכים יותר ויותר לדירות שירות על פני בתי מלון. על פי מחקר של פלטפורמת דירות שירות Homelike, 30% מהנוסעים העסקיים לבריטניה מעדיפים דירת שירות על פני מלון לנסיעות עסקים לאורך 30 יום.

 היתרונות של בתי מלון מלונות הם אידיאליים לביקורים קצרים כאשר דברים כמו בישול ארוחות משלך אינם רלוונטיים. למרות שהמלונות יקרים יותר על בסיס ללילה, אתה גם מקבל את מותג השירות המיוחד של המלון, גישה לשירותים בלעדיים של המלון וחווית אורח מותאמת אישית. עם מלונות, נוסעים עסקיים יכולים להיות רגועים בידיעה שהם ישהו במלון עם מיקום מעולה. רוב מלונות העסקים ממוקמים במיקום אסטרטגי ליד תחבורה ציבורית נגישה, קניון ו/או רובע העסקים המרכזי. לעומת זאת, מלונות יכולים להיות ממוקמים גם באזורים מרוחקים, שבהם סביבה שלווה הרחק מהמולת העיר היא הצעת המכירה הייחודית של המלון. מלונות יוקרה עשויים לגבות יד ורגל, אבל הם גם יעשו מגדרם כדי לספק שירות אישי לאורחים שלהם. זה יכול להיות כל דבר, החל מביצוע הזמנות במסעדות פופולריות (שם קשה להגיע לשולחנות), ארגון תחבורה משדה התעופה וממנו, ויצירת מסלולי טיול למטיילים המעוניינים לחקור את העיר. גישה לאוכל ושתייה היא גם יתרון חשוב נוסף של אירוח בבתי מלון.

 עבור נוסעים עסקיים המעוניינים למקסם את הטיול שלהם, דברים כמו ארוחת בוקר ושירות חדרים חשובים מכיוון שהם לא יכולים לבזבז זמן בחיפוש אחר בית קפה בבוקר או בחיפוש אחר מקום לאכול בו ארוחת צהריים או ערב. מסעדה של מלון יכולה להיות גם אחד מגורמי המכירה העיקריים שלו, יחד עם גישה לבידור וחיי לילה בשטח המלון.

וילת אירוח Guest Villa וילת אירוח Guest Villa Reviewed by Noah St on July 22, 2022 Rating: 5

No comments

We welcome relevant and respectful comments. Spam comments will not be approved.

@designtrendstudio

Main Slider

5/slider-recent